Kurumsal Kimlik Çalışması
Bir kurumun görünen yüzüdür. Kurumu bu şekli ile tanır ve hatırlarız. Bu kimlik genellikle sonradan pek değiştirilmeyen şekil, yazı ya da her ikisinin birleşiminden oluşur. Kurumsal kimlik kapsamına, amblem- logo, antetli evraklar, ofis dizaynı, araç giydirmesi, üniforma, kılık kıyafet, ambalaj, web sitesi, faaliyet raporu, tabela gibi birçok kalem dahildir. Kurumlar yaptığı çalışmalarda, sunumlarında, reklam vb. yayınlarında oluşturdukları kurumsal kimliğe riayet ederler ve bu kurumsal kimlik üzerinden hareket ederler. Bu nedenle yapılacak kurumsal kimlik çalışması firmanın kendini anlatması bakımından büyük önem taşır. Kurumun imzası olan kurumsal kimlik çok nadir görülmekle birlikte zaman içinde revizeye uğrayabilir. Ama bu pek tercih edilen bir şey değildir.